Home Music Articles Forums Blog Chat More...      

F-----gS--t


by

Skean

 Genre: Hard Rock

Get Flash to see this player.

Description
F-----gS——t… It's not easy to wake up day after, is it?… Cheers
Leave a Comment
You must be registered and logged-in to comment.
Song Stats
Hits: 2904
Comments: 67
Fans: 30
Plays: 160
Downloads: 78

Uploaded: Mar 19, 2010 - 05:45:08 AM
Last Updated: Mar 19, 2010 - 05:45:08 AM Last Played: Mar 18, 2017 - 02:03:54 PM
Song License
Creative Commons License:
NonCommercial-ShareAlike

Creative Commons

Song Actions
share on facebook share on twitter download song
Comments
caroline said 2825 days ago (March 19th, 2010)
omg!! what did you do to linda???? ;)
i can sympathize with the groaning - it IS groaning isn't it? :) i used to get that noise in my head after drinking - change your recreational drug of choice!! thank you kenta - it was good to touch base - big loves from me and the bear xoxoxo
Check out my latest song called i'm a reunion maid MJRF 2010
Skean said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Linda?
She's in US on a trip to her parents, so I'm little lonely but she will be back no worries our love is strong ;D yes it is groaning a real hangover noise..lol
I think I go back to some green plants and be healthy..hehehe

Much love from Swede xoxoxoxox
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
fasteddie said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Hangover
Nice heavy guitars and spacey vocals on top. Nice riffing on the leads.

Good stuff man!
Check out my latest song called On Borrowed Time
Skean said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Thanks, Michael
I try to capture some of my feelings in this one, got the idea after I found that pic..lol

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
mikkinylund said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Great Vibes
Like me and my "hang-over" sessions; not physically feeling bad, but more crazy, daring, ready for new adventures and demonic games. This song is a little bit like that, very smooth, but heavy beat, luscious guitar breaks, lots of blues, very well put together loops in this one... I really like this tune, awesome!!! Let's do it again!
Check out my latest song called Rune XV
Skean said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Thanks, Mikki
Yep I say the same, tried my best to capture my own feelings..hahaha
This is mixed with loops and some test in logic ultrabeat and also my own voice is there too…lol

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
davisamerica said 2825 days ago (March 19th, 2010)
how did you
get into my head this morning.... excellent track Kenta
Check out my latest song called ok char2(Vic and Flatrock mix)
Skean said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Ya know
Magic it's all about magic, Jack.

Cheers, dude
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Jarvoid said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Hangover...
..I thought that beer was like £6 (64 Kronor)a bottle...or is that Norwege ? Anyhoo, a pounding headache that makes you feel nauseous this is not, a pounding Rock tune it is...kudos to you for putting the thing together...now about the lady with little on in the picture.......lol

Jarvoid
Check out my latest song called Port Arthur Blues
Skean said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Thanks, Chris
Sounds like Norway, but we are not so sheep on the beer here if you go out, 45 KR. Cool you dig it, and that pic is the inspiration source, I've been on some party when I was young and you could find people like that, but that is one other story….lol

Cheers, man
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Narad said 2825 days ago (March 19th, 2010)
F-----
COOL ! Mcu enjoyed ! :)
Check out my latest song called Earthquake
Skean said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Thanks, Narad
I'm glad you enjoyed my madness… :D

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
egobandit said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Skean!
Love the effects you used on this I think Im going to drink tonight and tommorrow Ill look like that woman :) except Ill be naked!
Check out my latest song called Twilight Time
Skean said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Hahaha
I thought you should like it, hey don't be that drunk as that women! but if I hope you wake up at home :D lol

Cheers, dude
Kenta

Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Reggie_Pole said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Wicked
This kicks major f------ a--.
Check out my latest song called UnerSpizm
Skean said 2825 days ago (March 19th, 2010)
Thanks, Reggie
Sometimes I love it noise. I think it sounds pretty cool.

Cheers, dude
Kenta

Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
davajonah said 2824 days ago (March 20th, 2010)
Been there
Done that. No longer, well not as often anyway.

There's a sound in this that keeps reoccurring and it's just like my e-mail notification bleep. I've just checked twice.

C--l a- f--k, K---a m- m-n.
Check out my latest song called Lost and Found
Skean said 2824 days ago (March 20th, 2010)
Thanks, Dave
Me 2 I try to stay away from the s—t, it can be a few beers in the weekends.

That sound can it be that "klonk klonk" if then it is from ultrabeat I try to learn hove that works so I did a few track used it, but I don't really understand hove I can record and cut it when I need that and so on. So it is much experimenting this days.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
richard13 said 2824 days ago (March 20th, 2010)
Oh turn that thing down, will ya?
My brain hurts.
Nice job, man. It sounds like you been there a time or three ;-)
Check out my latest song called one last night with you
Skean said 2824 days ago (March 20th, 2010)
What?
Turn it down, this you should play loud in headphones..hahaha
Thanks for the visit, Richard

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
ted23 said 2824 days ago (March 20th, 2010)
!!
Cracking mean guitar man.
I especially like the vocals here too.
top
Skean said 2824 days ago (March 20th, 2010)
Thanks, Ted
I had some fun with loops and tried to figured out hove ultrabeat in logic works, still don't really get a grip on it.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Char said 2824 days ago (March 20th, 2010)
Um,
exactly what kind of green plant...one with 5 pointed leaves? And yet, you never learn. Love the guitar and the beats, well you live in the beats! :)
Check out my latest song called Bound, v2. w Music by Dirigent
Skean said 2824 days ago (March 20th, 2010)
Ah hum
It was more a joke about the plant, no more plant here except when I listen to "Robert Plant" lol… Yep I love beats as you know.

Much love
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Moviz said 2824 days ago (March 20th, 2010)
Always
so inventive with your sounds and rhythms.... you did it again Kenta.... sounds great, regards M
Check out my latest song called Angels
Skean said 2823 days ago (March 21st, 2010)
Thanks, M
I love to experimenting, and this came out from that picture, so with out it this never had happen.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Vic Holman said 2824 days ago (March 20th, 2010)
luckily......
........ i've never woke up in the bushes. it's always that last drink that does one in.
Check out my latest song called For You To Decide
Skean said 2823 days ago (March 21st, 2010)
Hahaha
I remember when I was younger and sure I woke up like that, even if it not happen so many times it was disgraceful and the hangover was like a demon.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
spitlogic said 2824 days ago (March 20th, 2010)
Haha
Love the music, but the picture is freaking hilarious. Yeah. Being hung over is never good.
Check out my latest song called Represent
Skean said 2823 days ago (March 21st, 2010)
Hahaha
Thanks, bro for liking my music, and when I found that picture I laugh my ass off, no hangover is a pain in the ass.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Alannah said 2823 days ago (March 20th, 2010)
Hey .....
... where did you get that picture of me??? HAHAHAHAA Great Tune Kenta ! But you know what the best cure for a hangover is don't ya .... more beer ! Love the voices and that pounding beat ! I might save this one for a second listen during tomorrow's hangover ... hahahaha
Check out my latest song called Sleep (w JScott and Alannah)
Skean said 2823 days ago (March 21st, 2010)
So..
...you don't remember? it was summer 2008 in Vancouver park…hahahahaha
Yep I know more beer and you be steady… You're too cool, a lady I want to take a beer with.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
racerat said 2822 days ago (March 21st, 2010)
nast-t
Really nice groove. super nasty axe. I found the bass a little light, but I'm usin my iPhone earbuds, so maybe never mind. Great job on the trippy vox. A real synaps burner.
P
Check out my latest song called Paper Thin
Skean said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
You've
Right I was little unsure about the bass, I maybe put some sub to it later.
Thanks for your advice and ears. Glad you like it.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
scofugate said 2822 days ago (March 21st, 2010)
No Kiddin!!
hoe did I let this one get past me!!. This rocks ...for the love of rockin!! Love the Drop tune metal guitar, mixed with the pop edge instruments. This is very freaking original!!
Man,,,you rock.
Check out my latest song called DreamKiller
Skean said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
Cool
That you join in to my madness and that you like it as well.

Cheers, dude
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
ktb said 2822 days ago (March 22nd, 2010)
the mother
of all hangover tunes :-) crunchy guitar goodness. Loved the wailing vocals and the heavy groovy riffage. Good facebook picture..lol
Check out my latest song called Blackwater (by Tokai)
Skean said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
With out
That picture this had never happen and yes I think I catch the hangover in this one.

Cheers, man
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
hackneybloke said 2822 days ago (March 22nd, 2010)
fgst
hi kenta
you rock. hang on.....i've heard some of this in a macaudion song...the 'tell me what you're going through' line. that's an amazing coincidence.
Check out my latest song called If Symptoms Persist
Skean said 2822 days ago (March 22nd, 2010)
coincidence?
I guess if everyone who use JP Voice from Apple can have that one so you maybe come to hear that in more songs, I don't know BUT it sure fit in to my madness here, I got the idea off the whole song just from that pictures.

Glad you like it.
Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
dave_b said 2822 days ago (March 22nd, 2010)
F-----gS--t
Cool groove, stellar riffin. Nice complemetary sound choices, and everything sits well in the mix. The picture is freakin' hilarious.
Check out my latest song called Llarions Blues
Skean said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
Hahaha
I was sold to do something when I found that pictures…lol
Happy that you like it.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
DarkPlanet said 2822 days ago (March 22nd, 2010)
Almost missed this
Great music Kenta, Cutting edge stuff!
Check out my latest song called Summer Glaze (With cchaplin)
Skean said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
Thanks, Tom
I had a blast doing this, gotta love that picture..hahaha

Take care
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
bud said 2822 days ago (March 22nd, 2010)
You sure know how to mix it up Kenta
cool vocals on this one and a really infectious beat.
Check out my latest song called Oh Coast
Skean said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
Thanks, Bud
I mixed with ultrabeat and used some loops to get a cool rhythm then I build some ax & voice's around it, the only thing I did not like was the bass line.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
well
very well put together, Kent

As usual - YOU ROCK!

. - Harold
Skean said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
F-----gS--t
Was the first words who came to my mine when I found that picture, and after that I had to do a ROCK AND ROLL tune.
Thanks for checking it, bro

Take care
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
lengold said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
F-----g
G---t!
C---s
L-n

Check out my latest song called Decent Girl
Skean said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
Hahaha
You know I did one test at iComp a little different take but that was not so cool so a change voice tracks and ad more solos to it.

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Sigmund said 2821 days ago (March 23rd, 2010)
F.S.
Oh man is this cool! That riff at about 1:10 is just smoking! This is hard rock with a LOT of style. Your vocals are freaky but man they work. I heard some distortion on them towards the end, but heck - you probably did it on purpose! Very much enjoyed - thanks!!
Sig
Check out my latest song called Running with the Wind by Peter B, feat rok41
Skean said 2817 days ago (March 27th, 2010)
Thanks, Sigmund
I tried to imagine a hangover in my own way, so yes the distortion was my meaning in to it.
I'm thankful for your nice comment.

Take care
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
DWL said 2820 days ago (March 24th, 2010)
Grooves along nicely!
Grungy and great use of vocals.

Cheers

Dick
Check out my latest song called This Empire's State
Skean said 2817 days ago (March 27th, 2010)
Thanks, Dick
Yep grungy as we can be day after, haha

Cheers
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
magnatone said 2820 days ago (March 24th, 2010)
LOL
didn't realize i forgot to leave a comment before - SORRY! love this kenta!
Check out my latest song called Hallelujah (Leonard Cohen) and Variations
Skean said 2817 days ago (March 27th, 2010)
No sorry
Just be happy, cos I am to have you as a MJ friend.
Thanks for your back visit.

Much love
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Heightened said 2819 days ago (March 25th, 2010)
yikes!
This is the F-----gS--t!
Check out my latest song called Caldari
Skean said 2817 days ago (March 27th, 2010)
Hi dude
Nice to see you are back in business.

Take care
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
ramonaji said 2819 days ago (March 25th, 2010)
I am so very...
into this awesome song! YEAH!!!
Check out my latest song called Say Bye Bye
Skean said 2817 days ago (March 27th, 2010)
Thanks, Ramona
I hope you don't need to be found like that girl. :D

Take care
Kenta

Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Symphony101 said 2819 days ago (March 25th, 2010)
nice sound
I got the rhythm under my skin, so are your riffs, it's a cool one, very creative.
Check out my latest song called Standing On The Brink (w/ Mosaica)
Skean said 2817 days ago (March 27th, 2010)
Thanks, Symphony
I love rhythm and special beats, the riffs is just loops cut and past thing.

Take care
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
DeputyDoofy said 2818 days ago (March 26th, 2010)
Awesome...
Awesome shiitake mushrooms goin' on right here!
Check out my latest song called Boop Beep
Skean said 2817 days ago (March 27th, 2010)
Thanks, Doofy
I guess you've right with the mushrooms…lol

Cheers, man
Kenta
Check out my latest song called Deep through the forest / W-particledots
Diviner said 2815 days ago (March 29th, 2010)
Great picture
Cool track, and love the name as well. I tend to call most of my tracks what you have called this. Nice guitar and mad vocals. Good track Kenta.
Check out my latest song called Away ft Lokka
tokai said 2807 days ago (April 6th, 2010)
can i come to one of your parties
looks f*****g good to me, sounds even better.
Check out my latest song called sleeper
CIASM_ZENABI_ said 2675 days ago (August 16th, 2010)
fs
effective riffing. nice groove, digging the lead guitar. vocals work well. pretty cool stuff. cheers
Check out my latest song called GLOWING IN THE DARK (2012 REMIX)
Artist Info
artist photo
Name: Kenta
Location: Sweden
send a note
I have hang around here since 23/11-05 even if it not look like that... I was a drunken fool and deleted my old site. Who am I I am a man who like to do music on my Computer.... And I do it after hove I feel for the moment. I do music just for... [see more]

Check out some of my other songs:

Chat
Who's Online
Invisible Members: 1
Visitors: 91